SuhedAras16 Sumeyyetrnc biz 3.10 günlükken başladık yaklaşık 5 gündür ama hazır degilde kendim yapıyorum bi tane hurmanın yarısı sıcak suda iyice yumuşatıyorum sonra organik pirinç unu yada yulaf unu ile mama yapıp veriyorum
Sedamut4141 Deleted0979 a101 de de oluyor süpermarketlerde de var e bebekte falan ben çoğu büyük marketlerde görüyorum
Sedamut4141 MDG_ kucuk bi kase yapıyorum canım nasil anlatayım 3 c.kasigi koyuyorum sanırım karıştırarak kıvam.veriyorum zaten karistirdikca koyulaşıp kıvamı artıyor
benkullanici07 Sumeyyetrnc yok azaltmiyodum reddetme donemindeydi zaten mamayi kabul etmiyordu normal formul mama icmesi gerekirken bunu vermistim yada cok acken vermistim yani benim caresizliktendi yoksa 4. Ayda vermezdjm daha ama yiyordu oda