Bende 4 4.5 aylıkken hip arilac kaşık mamaları var sıcak su ile karistirilarak yapıyor onlardan vermiştim cok sevmişti kızım hatta biberon mamasını bile reddediyordu onu sevdiği için günde 1 öğün vererek basladim sonra 2 ogune cikardim sütlü pirinçli oluyor genelde 4. Aylıklar ari mamasını da 5.5 aylıkken verdim.bi tık daha koyu kıvamlı ya bağırsakların zorlamasın diye