zeynokorur1 7 aylıkken emekledı 9bucukda ilk adımlarını attı suan 10 aylık ve yürüyo tavsıyem yerde bırlıkte vakıt gecırın ayaklarından destekleyen surunmesını ılk adım arabası aldım ben ılk adımlarını onun destegı ıle attı cok işime yaradı sonra tek elını tutdum ole dolandık evde zorlandı başta ama sonra kendı tutmaya başladı elımı sımdi şükür yürüyo bıde cok azımlıydı sızın bebek nasıl istek yokmu