Purpura26 Ynianne Benim oğlum 4. Aya yaklaştı. Yumruk yapıp sokmaya çalışıyor ağzına 😃 çıngıral veriyorum eline onu ağzına götürüyor. Bu şekilde aslında ek gıdaya hazırlanıyorlar. Eline bir şey verince ağzına götürüp yemeyi öğreniyor
Derioniko Ynianne benim kızım da öyle 2 aylıkken emeye başladı şuan 7 aylık hala emiyor bence emmesine izin vermeyin alışıyorlar çünkü 🤦🏼♀️
Ilayda123 Ynianne bu gelişimi için çok güzel bir şey sakın engel olmayın 2,5 aylık benim de kızım var eli hep yüzünde ağzında kendini tanıma yöntemleri
Busrasener43 Ynianne benim kızım 3 aylik doğduğu günden beri elini emiyor ve hoşuma gjdiyo bi salın şu bebeleri artık rahat rahat takılsınlar😂😂
Ynianne Busrasener43 ama şapır şapır emiyor inanın 😂 gece bi bakıyorum uyanmış elini emiyo gayet mutlu 🤣
Busrasener43 Ynianne benimkide aynı canım karın ustu yatırıyorum aktivite için o yatıp şapır şalır elini emiyo 😂😂😂