harley bende doktora sonda takalım demiştim kızımın torbasını takmıyordum hem canını yakar hemde enfekte bir durum yoksa enfekte etme ihtimali var demişti poşeti açın bandını kaldırın alt kısmı hafif üçgen yapın içine dokunmadan dışından bacaklarini biri tutsun havaya kaldırıp takin malesef tabak küvet zararlı şeyler enfeksiyon yoksa bile var gibi gösterebiliyormus bende onu yaptım başta hemşire çok kızmıştı