harley Nasıl yapacağım torbaya yapmıyor torba hep çıkıyor yedek aldım yaptırmam lazım şuan evdeyiz hastaneye götürcez idrarı akşam aldıktan kaç saat bekletebiliriz hastane yarım saat uzak
birtutamsac harley güzelce temizleyin canım öncelikle ve yarım saati geçmesin torbanın orda kalması eğer çişini yapmazsa çıkarım yenisi takın ve işediği anda yarım saatte hastaneye ulaştırın. Bacaklarını yukarı kaldırıp hafifçe vajiansını ayırın idrarını yaptığı yeri belirleyip yapıştırın bi kısmı hafif totosunda oluyo yapışkan kısmın azıcık açık gibi duruyo ama idrar taşmıyo bi de yaparken farkına varırsanız ayağa kaldırın hiç taşmaz
CankizimRavzam harley İdrar kabini altına tut annesi bide su içir bolca 10 dk yapar sende götürür verirsin diğer türlü poşetle çok zor oluyor ben kızıma da öyle alıyorum doktor büyük başarı demişti sorun olmaz yani
Birminikprensesannesi harley torbayı yapıştırmadan önce içini şişirin ki idrar içine aksın. Ama nefes falan vermeyin. Elinizle buruşturun şişiyor. Yoksa dışına akar yapışkanı açılır.
Deletedmom5284 Ben lazımlığa yaptırıyorum yada çıplak bi şekilde küvete oturtuyorum işiyor, 15 dk içinde getirin demişti bana hastane ama arayıp sorun yarım saat olur mu diye
Aleynameva Ah ne ben cektim o torbadan. Hastanede verilenler çok kalitesiz açıkçası. Eczaneden özel al. Yapışkani daha iyi pamuklu. Yaptırdığın zaman torbyi yukarıya doğru bir kaldır.
Mutlulugunadi_bahar Geçen bebeğim için verdik 1 saat içinde dedi hastane… çok zor gerçekten hele bebekse.
Havvakck harley bacaklarını kurbağa şeklinde aç ve vajinanın iç yanaklarına ortalayarak yapıştır alt kısımda boşluk olmasın yoksa ordan beze gider hepsi
aylaamayorgun harley canım biz 4 aylıkken yaptırdık. Torbayı taktıktan sonra bezi takma kucağında dik pozisyonda gezdir bol bolda mama ver 15 dakikada yapmıştı bizim kız