Laden ya şöyle bebeklerde ayakkabıda işaret parmağını yatay olarak koyduğunda, o kadar önden boşluk kalması ya da arkadan serçe parmağımız rahat girmesi gerekiyo ya ben onu baz alarak bi numara büyük dedim 🙆♀️ ayağının metre ile ölçümüne göre 😃 ben şahsen denetmeden alamıyorum o yüzden bilemedim tam da 🙆♀️