Laden ben de bebegimde kullaniyoruz. Esim bize baskasini aldirmiyor en rahat ayakkabiymis. Hatta sadece bu markada jel ozelligi filan varmis ekstra rahatlik yumusaklik veren. Bebekte adidas i hic begenmiyorum cok sert buluyorum. Nike biraz daha iyi ama en iyisi bu kalibina gelince, bence biraz dar , ben bir numara buyuk aliyorum bu markada. Kendi ayak numarasi biraz sıkmisti