Aybersa dert ? “O yaşa gelene kadar.” dediniz. Bende nasıl yani siz hayatını nasıl etkileyecek düşünmüyor musunuz dedim. Sizde ben öğretmenim her şeyi düşünmüşümdür dediniz. Bende tabi öğretmen olmak önemli babında öğretmenseniz kesin düşünmüşsünüzdür dedim. Şimdi de okul hayatını düşünmüşümdür kesin derdiniz oydu ya diyorsunuz ? 🤷🏻♀️ Bu ne saçma bir diyalog anlam veremedim. Bir de öğretmenim diyorsunuz 🤦🏻♀️ Daha güzel ve yerinde cevaplar beklerdim sizden.