Sedefhanm54 benim de aç kalıp aglamisligim çok oldu,bı bardak suya muhtaç kaldım çoğu zaman 😔geriye dönüp o günleri hatırlamak bile istemiyorum.cok cok zordu bebeğini alıp dışarı çıkanlara hep özendim biz merdivenden inmeden eve geri çıkıyorduk hala cesaret edemiyorum bı yere gitmeye mesela