Uyumsuzz Benim oğlumda 1 ay 7 günlük dün saat 6d bir başladı 8e kadar ağladı hergün ağlamıyor ama akşamları huzursuz oluyo acaba kolik bebek mi 😏
Demirac19 Uyumsuzz kolik olduğunu sanmam canım kolik bebek hergün aynı saatlerde genelde akşam vakti durmayan ağlama krizlerine girer
Ayse_gokce ALD 3 aylıkken azaldın3 buçuk aylıkken tamamen bitti bu bir süreç ve geçeceğini bil sadece biraz sabır insanın inanası gelmiyor geçeceğine ama İnan o günleri gülücüklü kahkahalı günler alıyor
Leyhamu ALD geçiyor canım biraz zor bi süreç ama bizim 3 aydan sonra azalmaya başladı öncesinde her akşam aglama krizine girerdi anca arabayla gezdirince sakinlerdi geçti çok şükür şuan 4 ay 10 günlük
esrujj ALD yüzüstü uyuttuktan sonra kendimize geldik doktorumuzun tavsiyesiyle. Kucağımızda uyuyor zaten yüzüstü yatırıyorum kendini uyandırmıyor poposunu kaldırıp gazını çıkarıyor uyanınca olduğu yerde yüzüstü yatırıuorum kendi kendine bayağı gaz çıkarıyor. Sab simplex kullanıyorduk relactaz verdi ek olarak bana kalırsa relactaz çok etki etti 54 günlüğüz ve 3 gündür ilaçları da vermiyorum çok şükür umarım böyle devam eder🙏🏻 bir de baby spaya götürebilirsiniz sıcak suda vakit geçirmek ve hidroterapi çok iyi geliyor
esrujj esrujj ALD gaz harici ağlamalar devam ediyor tabi ama gün içinde evde sürekli müzik açıp dans edip oyalıyorum. Sadece onunla ilgileniyorum malesef evi hak getire😂 bütün gün kucak istiyor kollarım ağrıyor ama kendinizi tükendim diye şartlamayın bir kaç ay sonra isteseniz de kucağınızda durmayacak öyle düşünün ve koyniş koyniş dolaşın🥰 kanguru ya da sling mantıklı bu konuda
BEB14 esrujj sab simpleks ve relektazı birlikte nasıl kullanıyorsunuz bilgilendirir misiniz? Bende iki damlayı birlikte kullanıyorum ama bir etki görmedim belki kullanım şeklini değiştirmem gereklidir
ALD esrujj sling kanguruda dursa keske gezmeylede durmuyo kucakta ya yuksrı asagı agırlık gibi kaldırcan yada aglamasına göz yumucan e onada can dayanmıyo
Busra-nefes0 ALD 3. Aya gireceğiz hala tam gaz devam bitmesini bekliyorum sabırla yapacak başka bişey yok denemediğim şey kalmadı 😞
2209 ALD Merhaba, hemen gecer insallah, doktorumuz bize internette beyaz gürültü müziği var onu yavsiye etti, aglarken acin onu yuksek sesle aninda susuyorlar aklimizda olsun. Anne karninda hissediyorlar yapmadiysaniz hemen deneyin derim
Uyumsuzz 2209 b3nım oğlum dün beyaz gürültü ile uyudu ama birsürü var ben kurutma makinesi kullanıyorum önerdiğimiz ses varmı