My_little_sunshine mirayyy2020 Ben de olmadım 16. Aya girdik. Ama yeni doğan gibi sürekli memede doktorum normal olduğunu söyledi 3 ay önce gitmiştim. Ben de Amerikya taşındım valla bilmiyorum ne olacak.
papatya011 mirayyy2020 ben 59 günlükken olmustum ama kendi annem 7 aylıkken olmuş ama 14 ay biraz fazla gibi doktora görünmeye çalışın gorunemezseniz de bir test alın arada yapın bence fark etmeden hamile kalmış olabilirsiniz de
papatya011 mirayyy2020 emzirme konusuna gelince 14 aydır sürekli emzirdim biberon bile almadı bu emzirmenin koruması kişiden kişiye değişiyor bence çünkü daha 40 I çıkar çıkmaz hamile kalanlar var
sarmaliklahana mirayyy2020 Yani canım olabiliyor benım arkadaşlarımın içinde de 1 sene olmayanlar vardı. Sezaryan dogumlarda normal dogumda da olabiliyor bünye meselesi 😇
Esra17 mirayyy2020 ikiz sezeryan 6.5 aylık olduklarında oldum ama dienelle hapla kadın doğum kontrol hapiyla bebislerim emmiyo