mirayyy2020 Merhaba Hanımlar bebeğim 14.aylık ve hala emziriyorum.Doğumdan sonra hiç regl olmadım. Acaba siz ne kadar süre sonra oldunuz? Biraz telaşlanmaya başladım da ☹️
beyzatatli mirayyy2020 bende 4 bucuk ay önce doğum yaptım ve hala regl olmadım emziriyorum artı emziren annelere özel doğum kontrol hapı kullanıyorum, bende düşünceliyim🙁
Bao mirayyy2020 7 ay oldu hala olmadım. Süt üretimini sağlayan prolaktin yumurtlamayı baskıladığı için adet olmuyoruz. Korkmayın çok normal.
Mualdu06 mirayyy2020 ben doğum yapalı 9 ay oldu bebeğim 5 aylıkken adet oldum canım tam bilgim yok ama bildiğim kadarıyla bir yıla kadar normal sayılıyor olmaması siz Bi doktora mı gözükseniz acaba
mirayyy2020 Mualdu06 yeni Amerika’ya taşındık ve buradaki sağlık sistemi çok farklı dr ulaşmak çok zor 🥺
oykus Kuzenim iki buçuk sene olmadı sonrs tekrar hamile kaldı brbrpi şuan 7 aylık yşne hâlâ olmadı 🤷🏻♀️ şaks gibi ama 3-3.5 senedir regl olmuyor. Benim henüz bebeğim ikibuçuk aylık ben de olmadım.
sarmaliklahana mirayyy2020 Normal dogum yaptım emziriyorum 58 günlüğüz. 40ım cıktı 1 hafta sonra regl oldum 🥴
sarmaliklahana mirayyy2020 Yani canım olabiliyor benım arkadaşlarımın içinde de 1 sene olmayanlar vardı. Sezaryan dogumlarda normal dogumda da olabiliyor bünye meselesi 😇