17062019 _kuzucuki Evet inan ki gündüz markete gidip gelene kadar ter içinde kalıyorum gece de soğuk. Resmen hastalık havası aslında
17062019 Ysmndfne Aynen bende ısıtıcı açıyorum gece ılıyor hemen içerisi. Birde banyo yaptırırken açıyorum
Yigitkomuz_ 17062019 termostat aldik memnun kaldık cnm 21 22 ye ayarlıyorum gundz hic yanmıyor akşamda ev soğudukca yanıyo