17062019 Kızlar Adana merkezdeyim. Henüz açmadım ama ısrarla aç diyorlar.Gece soğuk oluyor artık ama Gündüz hava gerçekten sıcak. Hemen de açmak istemiyorum evin içi ılık. malum hayat pahalılığı. Gittiği yere kadar diyorum ama bilemedim.
Tazeanne0134 17062019 valla çiçeğim biz İstanbul’da oturuyoruz ve burda şuan 7-8 derece olması lazım ve açmadık sen düşün Adana’da şimdi açarsan kışın napacan hamam etmen lazım 😂 bi adanalı olarak yazıyorum
17062019 Tuba Evet ben de öyle düşünüyorum. Ne zamanki tamam çok soğuk derim öyle açarım diyorum. Çünkü fatura çok fazla geliyor
17062019 pitircikkk Ya gerçekten buranın kışı çok güzel ama her güzelliğin bir zorluğu var çünkü yazın 50 derece mafoluyoruz inan sıcaktan
17062019 Tazeanne0134 Aynen canım yazın yanıyoruz bari kışın sıcak havanın değerini bilelim diyorum 😁
Busegrkn 17062019 ben de merkezdeyim hiç gerek duymuyorum bebiş te 3 aylık henüz üşümüyoruz tabi ev cephesi bu konuda önemli faktör ☺️
17062019 Busegrkn Evet aynen bzi de üşümüyoruz.evim güney batı cephe. Yatak odası dışında bütün odalar bütün gün güneş görüyor
Tazeanne0134 17062019 kesinlikle öyle bide Adana’da bi güneş çıktı mı yaz gibi oluyor zaten ah memleketim ah
Ysmndfne 17062019 bende adanadayım dediğin gibi gündüz sıcak akşam bebeklere göre soguk bizde o yüzden ısıtıcı açıyoruz biraz idare ediyor oda ılık olsun yeterli zaten
17062019 Ysmndfne Aynen bende ısıtıcı açıyorum gece ılıyor hemen içerisi. Birde banyo yaptırırken açıyorum
_kuzucuki 17062019 🖐🏻 Bende merkezdeym henüz açmadım ama geceleri soğumaya başladı artık belki yatarken açabilirim gündüz gayet iyi zaten biliyorsunuz ☺️
17062019 _kuzucuki Evet inan ki gündüz markete gidip gelene kadar ter içinde kalıyorum gece de soğuk. Resmen hastalık havası aslında