Matmazellll Pinarrr01 Kızım 19 aylık 12 kilo 6 numara kullanıyorum Oğlum 5 aylık 7 kilo 4 numara kullanıyorum.
yareninannesii Pinarrr01 yok hatta daha yeni başladık 4 numaraya bimin bezinin bantları ve boyutu biraz büyük kalıp olarak sanırım oyuzden öyle bazı bezler öyle değil şuan büyük bile hatta
Happyturuncu Pinarrr01 evet evet biz 3 numaraya yeni geçtik zaten 4 kilo için 3 numara çok büyük olur
Tazeanne0134 Eylusunannesiii kız nasıl 8 kilo 5 numara kullanıyorsun maşallah Pinarrr01 benim oğlumda 12.5 var molfix 5 kullanıyoruz
Eslemin_Annesiii Yagmur80 4 numara bez olması lazım 3 kucuk dar olmuyor mu çocuğa ben prima 4+ bezini kullanıyorum 8 kilo aynı kizim
[silindi] Tuba çok ilginç! ben bebeğime 4 numara kullanıyorum premium care prima külot bez kilosu da 11 bi tuhaflık var bende mi acaba?🤔