Pinarrr01 Kızlar bebişleriniz kaç kilo ve kaç numara bez kullanıyorsunuz fikirleriniz için teşekkür ederim şimdiden 🌸
Tazeanne0134 Eylusunannesiii kız nasıl 8 kilo 5 numara kullanıyorsun maşallah Pinarrr01 benim oğlumda 12.5 var molfix 5 kullanıyoruz
Eylusunannesiii Pinarrr01 hangi marka kizima sleepy kullaniyorum kaliplari dar olduğu icin 5 iyi geliyor
Ikra-5561 Pinarrr01 benimkide aynı bende 2 kullanıyorum aslında bir bile zorlasak ama sıkmaması açısından.biraz daha 3 e geçmemiz gerek kendi adıma
Eymencvk Eylusunannesiii sleppy extra kullanblrsin cok güzel bez 4 numara kullanyrm 14 kiloya kadar kullanılıyor bizmde şuan 9300 falan kilo
Zeynep-Asya Eylusunannesiii merabalar benim bebeğim 5 ay 18 günlük 8kilo 400 gram bizde sleepy 5 numara bebek bezi kullanıyoruz bacakları sıkıyor o yüzde 5 e geçtik daha rahat olduk
Minnosunaannesiii Gizem17 3 mu hangi marka acaba biz en son 6850 ’dik 7 7 bucuk olmusuzdur 5 e geçtik 4 sıkıyo
Pinarrr01 Eylusunannesiii Sanırım küçük gelmiyor dışa taşırma olmuyor öyle rahatsız da etmiyor lastikleri falan 3 numara mı alsam büyük gelmez mi o da
Mnksehsn Eylusunannesiii bizde sleppy 4 kullanıyoruz ama artık küçük geliyor elimdekiler bitsin 5 e gececem kızımda 9 buçuk aylık 9 kilo. Yani kilolu bir bebek değil sleppy nin kalıpları küçük.
Oykumm_21 Megututu bende bu ay 4 numaraya geçtim kilosunu yarın ogrencem ☺️ sleepy 4 numara parfümlü gibi koku var yada kokulu biyerde depoladilar sizinkinde koku varmi