Merhaba güzel anneler
Normalde böyle bi post açacağım aklıma gelmezdi ama pazar günü benim için önemli bir gün. 🙏 Hakkımda hayırlısı olması için ayrıca dua ederseniz de sevinirim.
Şimdi elbise bu :

Bende bu şekil çizme yok o yüzden stiletto giyicem acaba siyah ince çorap mı giysem ten rengi mi birde stiletto nubuk deri değil.
Önerilerinizi bekliyorum 🧡