Seyma9294 mutlaka mama verin, anne sütü doyurmuyor.. Sarılık düşünceye kadar mama verin anne sütü ile beraber.. Ne kadar tok olursa o kadar 2 3 güne biter.. Kızım 3 kg doğdu, hemen mamada verdim, asla kg düşmedi, sarılığı çok güzel atlattım, birde bşr maden suyunu alın, kapağını açın ve gazı çıkana kadar bekletin, hergün 2 çay kaşığı verin🥰birde bol güneşe çıkarın ✨