Seyma9294 merhaba 5 günlükken 18 di sarılığımiz 3 gün hastanede yattık 3.gun gece çıktık 12 ye düşmüştü zorla. (Özel hastane olduğu için mi yatirdi o zaman , 17 ile devlet yatirtmiyor mu acaba bilmiyorum.) Bol bol emzir canım uyanmiyordur ayak altı ile oyna, altını değiş, üstünü incelt , konuş dokun rahatsız et sürekli ki aktif emsin. 1bucuk saati geçirme duzelir
Aklıma şu geldi 15 in altındaki değere mavi ışiga yatirilmiyor belki 15e az kaldığı için yatirmadilar