yinehamile35 burda hıc zaman kaybetmeyın lutfen dırekt hastaneye gıdın bu sekılde beklemek zaman kaybı en azından doktor baksın hıcbırımız bılemeyız varmıydı yokmuydu sonucu ne olur dıye
esınıze demektende cekınmeyın bıdahakıne daha dıkkatlı olursunuz ınsallah ıcmemıstır