kenankaan Zara58 🙃ben memeyi keseli oldu mecbur biberon veriyorum, sütüm yetersizdi, meme ve mama kombinasyon şeklinde beslendi oğlu , şu an 17 aylık zaten ☺️Bu tavsiyenizi diğer hanımlar okur inşallah
Seda60199 Talhaninannesiii bende meme reddi yapmıştı ne olursa olsun biberon bebekleri tembelleştiriyor. Zar zor tuttu memeyi
Talhaninannesiii Tazeanneg annelik duygusunu bir kenara bıraktım zor da olsa aç bıraktım mama falan vermedim ve sakin ve huzurlu olduğu anlarda uykuya dalacakken uykudan uyaninca sevecen sekilde memeye teşvik ettim sürekli onunla konuştum iletişimi güçlendirmek icin ve ten tene temas inşallah sizin bebeğiniz de döner hemencecik biraz soğuk kanlı olup ac bırakın 3_4 saat ac kaldığını biliyorum 😒
Elf_kagn Talhaninannesiii doğduğundan beri mama takviye veriyorum 9 aylık olduk hiç meme reddi yaşamadık biberondan sonra chicco anne göğsü biberon ucu farklı
Fatoscum Talhaninannesiii avent kullaniyorum,biz meme reddi yaşar gibi olduk ama atlattık(4.ay atağında genelde yaşanıyor) ucun tek damlalı olmasına dikkat etmelisiniz akış hızı fazla olunca çabuk doyar bu da meme reddi yapar ancak avent bulunmuyor bu ara
Pamukprenss Talhaninannesiii nuk markasının biberonları çok güzel. Aynı anne memesi gibi. Hiç pişman olmazsın . Üzerine bak ama alırken anne memesine yakın gibi ibareler yazıyor
Pamukprenss Talhaninannesiii ayrıca nuk markasında çok küçük aynı memesi gibi üç tane delikleri var. Anne göğsünü sağıncada öyle küçük deliklerden akar gibi geliyor. Benim çocuğum hem biberonu hemde memeyi alıyor hiç ayırt etmiyor ikisinide
Pamukprenss Talhaninannesiii ben avente baktığımda hem yüksek miltar mebla istiyordu hemde plastik tarzı anne memesine benzeyenler. Ama nuk markasının bineronları cam ve daha sağlıklı. Chicconunda plastikti sanırım. Ben sıcak suyla yıkayıp temizlediğim için onları almak istemedim
Aysimaaa Bende avent kullandım 3. Aydan sonra bıraktı beni emmeyi bebekten bebeğe değişiyor bence bilmiyorum biberon sıkıntı yani.