Talhaninannesiii Bebeğime ek olarak günde 3 kez mama veriyorum ama wee marka biberonla başladım bir hafta da meme reddi gösterdi bebeğim Hemen kestim 4 günün sonunda yoğun stresle memeye döndü cok şükür ki. kasikla sa genzine kaçıyor bu meme reddinde tehlikeli… Çoğu anne avent marka da meme reddi yaşamıyoruz yazmışlar sizce hangi marka kullanmalıyım anneler
YAlpinannesiii Talhaninannesiii bn 3 aydır avent kullanıyorum yaşamadım açıkcası bebekten mı buberondanmı bılmem iyi emiyor bebeğim doğdugundan beride mama meme yapıyoruz
kenankaan Talhaninannesiii ben Avent kullandım meme reddi yaşamadım ancak Avent tr den çekilmiş, biberon emziğini bulamıyoruz artık 🙁hani hiç bulaşmayın cok yüksek fiyata internette oluyor, şimdi ikinciye hamileyim ona lansinoh kullanacağım onda da olumlu yorum cok
Tazeanneg Talhaninannesiii wee bayb kullanıyordum yeni yeni meme reddi yaşadık avent aldım sizin gibi yorumlara bakarak ama daha memeye dönemedik dönmeyi nasıl başardınız
ElaZeyAras Talhaninannesiii canım lansinoh al kullan anne memesine yakın olan o avent alma ben aldım asla içmedi bebeğim
Zara58 kenankaan Ben lansinoh kullanıyoruma ama ne yazık ki meme reddine sebeb oldu. Emzirme danışmanı hiç bir biberon anne memesi gibi olmaz kanmayın bunlara demişti
Zara58 kenankaan Mümkün mertebe vermeyin biberon mecbur kalmadıkca çünkü biberon memeden daha kolay bebeklerde kolayı seviyor malesef
Talhaninannesiii Tazeanneg annelik duygusunu bir kenara bıraktım zor da olsa aç bıraktım mama falan vermedim ve sakin ve huzurlu olduğu anlarda uykuya dalacakken uykudan uyaninca sevecen sekilde memeye teşvik ettim sürekli onunla konuştum iletişimi güçlendirmek icin ve ten tene temas inşallah sizin bebeğiniz de döner hemencecik biraz soğuk kanlı olup ac bırakın 3_4 saat ac kaldığını biliyorum 😒
anneyimm82 ElaZeyAras avent anne göğsüne en yakın biberon oğlum doğduğundan beri hem beni hem biberonu emiyor severek ve akış hızı harika tam bir anne göğsü gibi
birtutamsac Talhaninannesiii arkdaşım ne yazıkki aventle yaşadı, onun yerine kaşık biberon tercih edebilirsiniz meme reddi olmaması açısından
kenankaan Zara58 🙃ben memeyi keseli oldu mecbur biberon veriyorum, sütüm yetersizdi, meme ve mama kombinasyon şeklinde beslendi oğlu , şu an 17 aylık zaten ☺️Bu tavsiyenizi diğer hanımlar okur inşallah
Giztumay Talhaninannesiii ben doğduğundan beri avent kullanıyorum avent sanırım anne memesine en yakın başlığa sahipmiş ve zaten en iyi marka deneyin derim
Zlm Talhaninannesiii aventin emzik ucunun deliği biraz büyük geldi bana bende iki marka var avent çok akiyo diğeri daha az akiyo
anneyimm82 Talhaninannesiii ben de günde iki kere takviye mama veriyorum emzirmeden sonra. Ben doğduğundan beri avent biberon kullanıyorum 120 lik cam olandan başlıklı anne göğsüne çok yakın en benzer biberon emzikleri de harika aventten şaşmayın
anneyimm82 anneyimm82 ve akış hızı çok yavaş bebeğim yorulunca bırakıyor ağzının içine mama dolmuyor tekrar çekmeye başlayınca geliyor ağzına bu tam bir anne memesi gibi özellik
esiladerininannesi aynı anda lansinoh ve avent kullanıyorum ikisindede problem yaşamadım ama lansinoh la daha severek içiyor
Mommqueen Talhaninannesiii emzrmıyorum ama avent kullanıyoruz çok memnunum anne göğsü gibi geniş ağzlı oldgu için bence rahat olur sizede
Annelik30 Talhaninannesiii bende dogdugundan beri meme mama gidiyoruz avent kullanıyoruz 4 aylık oldu hala meme reddi yok kesinlikle avent kullanın