Eşime öldürülme anı haberi geldi öylesine dehşet verici ki yayına blu halde dahi koyamadılar. Kızcağız öylece yürürken arkasından gelen bir manyak hayatına korkunç şekilde son veriyor. Bu ben de olabilirdim,evladım da olabilirdi diyebildim sadece eşime. Bakamadım,kanım çekildi sanki.Kelle koltukta geziyoruz. Adam zaten beyinen sabıkalıymış,raporlu sabıkalı sokaklarda elinde kılıçla!
Ben artık gerçekten korkuyorum,hem de çok.