ireembassturk-98 Arkadaşımın kedisi vardı kızı olunca evde kedinin çiş yapmadığı yer kalmadı artık dayanıcak gücü kalmadı ve sahiplendirdi kediyi. Benim çocuklarım da aşırı sever kedi köpek bende çok sevdirdim hayvan sevgisiyle büyüttüm ama son zamanlarda iki kötü olay yaşadık ve inanın artık psikolojik olarak kedi görmek istemiyorum. Komşumuzun kedisi büyük oğlumun elini tırmaladı görünürde pek bişey yoktu ama 2 gün içinde parmağı davul gibi şişti hastaneye gittik kedi de aşılı diye rahattık başta. Enfeksiyon kapmış iyiki geldiniz sonucu kötü olabilirdi dediler hem ağızdan hem krem olarak antibiyotik kullandık uzun süre çok zor oldu ama düzeldi şükür. Daha sonra da bi arkadaşıma gittik yine onunda kedisi vardı çok uysal bi kediydi ama bi anda küçük oğlumun suratına atladı tırmaladı tam gözünün alt kirpik dibinden. Nasıl kanadı anlatamam ve aklımı kaybedicektim gözüne geldi zannettim. Azda olsa bi iz kaldı ve geçmiyor. Birinci önceliğiniz çocuğunuz olmalı bence evet oda bi can ama ne zaman ne yapacakları da belli olmuyor. Sonradan pişman olmayın🙏🏻