Bence verin. Tamam kediyle de bağınız var o da bir canlı ama bebeğiniz kendi canınız söz konusu, ayrıca savunmasız da. Ayrıca kedi agresif diye kendiniz söylüyorsunuz, içgüdüleriyle hareket ediyor, bu bebektir zarar vermeyim demez ki, düşünemez. Bir şey yapsa geri dönüşü olmayabilir, kediye güvenemezsiniz. Sonra ağlamayın. Kediyi verirseniz üzülürsünüz ama bebeginize bir şey olursa bir ömür affetmezsiniz kendinizi.