annesininaslanii 4 ay önce 5 bilezik 2 çeyrek yapmıştım şuan 8 bin tl kârım var ama sevinemiyorum İnan ki ortalığın hali ne olacak böyle 🤦🏼♀️
Ardahsyn Cemre_61 ah ya ozmnları yokluk vardı ama böyle de herşey pahalı değildi herşeyin bi tadı farklıydı
Cemre_61 Ardahsyn kesinlikle öyle resmen o zaman yaşamışız şimdiki zaman cidden çok kötü üzülüyorum çocuklarımız adına
Hemsire25 Geçen sene 540 a dayandı birden bire 390 ‘kata düşmüştü . Bu sene de ani düşüş bekleniyor çok çok fazla yükseldi . Bir anda düşecek yorumlarını çoğu yerde okudum
Cemre_61 Hemsire25 hiç düşecek gibi durmuyo ya İnşaAllah düşer ama düşse bile ne kadar düşer ki 🙅🏻♀️
Prensimmm52 Egeeemm düşmez düşse de gözle görülür bir düşüş olacağını hiç sanmıyorum yükselirken uçuyor da düşerken takılıyor gibi bir şey olur yani
dinle_beni_bi Prensimmm52 Gecen sene de böyle olmuştu. Sonra düştü. İnşaallah yine düşer. Gerçekten çok zor düşmezse
KucukAdamm Cemre_61 Ben hep Selçuk gecer i dinliyorum YouTube da. Sayesinde bozmadım bekledim. Baya kârim oldu . Ne zaman düşeceğini pek söylemese de çıkacağını net söylüyor .
Cemre_61 Egeeemm bende 1000 TL’yi görecek diye duydum ondan merak ediyorum gerçekten Allah yardımcımız olsun
tubbaaa Cemre_61 erkek kardeşimin nişanı var haftaya 2 gün önce aldık takılarını kuyumcu 1-2 haftaya daha fazla olck zamanında geldnz demişti şuan bile o günden baya arttı fiyat
KucukAdamm Cemre_61 Fed yine faiz indirimi yapacakmis . Faiz indirimi oldukça altın da dolarda yükselir. 😐 . Başta olan herkes şuan istifa edip gitsin. Hiç biri bişey anlamıyor .