Cemre_61 Ne olur bu altının durumu daha çıkar mı düşer mi alınmalı şu zamanda acaba yakın çevreden bilenlerden duyum alanlar falan varsa yoruma bekliyorum 🤗 dolar böyle artmaya devam ederse yeni zamlar da yine kapıda demektir 🤦🏻♀️
laren190 Cemre_61 eylülde 830 a aldım ceyrek su an tek varlığım o ceyrek 900 küsürü gecti ceyrek ne olacak halimiz
Cemre_61 laren190 keşke diyorum alsaydım evde Türk lirası biriktirmeye çalışmaktansa gram alsaydım iyiydi
Ardahsyn Cemre_61 oha 😏😏😏 ya bi dügün olsa artık gram la gitçez ya hiç unutmam hatırlarım çeyrek 60 TL di annem alırdı
Cemre_61 Ardahsyn gramla da gidilemeyecek bu gidişle bende hatırlıyorum üni zamanı 60 TL ye arkadaşıma çeyrek almıştık
Deletedmom4444 TL nin gittikce degeri dusuyor bir an once degerlendirmek lazim.Altin ,dolar almiyorsaniz yağ alin 🤓Yine zamlar kapıda.
AkileUgurDefne Deletedmom4444 Kemal Sunal in bı tane zeytini kavanoz da bekllettigi yiyemedigi film karesi canlandı gözümde 🥺
Egeeemm Cemre_61 bi kaç kuyumcuyla görüşduk hep artıcagini düşünüyoruz diyorlar artmasa bile düşmez diyolar. Allh hepimizin yardımcısı olsn zor günler bekliyor
Prensimmm52 Egeeemm düşmez düşse de gözle görülür bir düşüş olacağını hiç sanmıyorum yükselirken uçuyor da düşerken takılıyor gibi bir şey olur yani
Cemre_61 Egeeemm bende 1000 TL’yi görecek diye duydum ondan merak ediyorum gerçekten Allah yardımcımız olsun
Ardahsyn Cemre_61 ah ya ozmnları yokluk vardı ama böyle de herşey pahalı değildi herşeyin bi tadı farklıydı