15 aylık kızımın alt ve üst dudaklarında 2 adet çıkmış bu benim görebildiğim.🥺yiyip içmek istiyor fakat bu yaralar sızladığı için ağzına alır almaz geri çıkarıyor ve çığlık atarak ağlıyor. Doktor aftoral adında bi sprey yazdı fakat fayda yok.🤷♀️ Neler yedirebilirim,neler yapmam gerekiyor hızlı geçmesi için yaşayan anneler var mı acaba ?🌸