Rabiamhmt Kızıma emzıgı zorla tutturdum keske vermeseydım kızımı uyutuyorum emzık agzından dustugu anda uyanıyo aglıyo uykusu mahvoluyo bın pısman oldum rahat ederım dye verdım daha beter olduk keske hıc vermeseydım
Splash-Splash-Love Rabiamhmt Ay olsun yine de emzik emmesi daha iyi. Benimki emzik emmedi parmak emiyor. Eli temiz mi pis mi dinlemeden… Çok sağlıksız. En azından emzik sterilize edilebiliyor. Su an atak falan geçiriyordur ondandır
Boymom Rabiamhmt oğlum 2 ay 21 günlük tok olsa da elini keşfettiği için elini emmek istiyor , ben de emzik vermeyi düşünüyordum hiç vermeyeyim o zaman 😌
Leylaa_ Rabiamhmt ben veriyorum çok memnunum gece mırıldansa ağzına veriyorum uyuyor bi kaç dk sonra cekiyorum uyanmıyor kızım o yüzde. Rahatım
1omer_annesi Boymom benimki 22 günlük elini boş bulsun direk ağzına çorap giydiriyoruz emzik veriyoruz eli boşta olunca emziğin aradan elini de ağzına sokmaya çalışıyor corap olunca midesi bulaniyor
Rabiamhmt Leylaa_ ben agzından alıyorum yıne uyanıyo kendı bırakıyo yıne uyanıyo sınır oldum annemı aradım anne sen bana zorla dedın emzık ver bın pısman oldum dedım
Ogulcan Rabiamhmt evet canım ama sonra kendi alınca rahat ediyorsun emzik bizim kurtarıcımız valla canım onunla sakinleşiyor
Bilgemayse Rabiamhmt Benim de annem biz gidecez mecbur işine bakarken emzik şart dedi 👶🏻 ilk zamanlar işimi kolaylaştırdı ama şimdi uyku eğitimi verdim güya ama emzik düşünce uyanıyor 😥
Rabiamhmt Bilgemayse valla bebegım 8 de uyuyodu meme alıp tekrar uyuyodu sımdı emzır dusuyo uyanıyo uyku gıdıyo verıyorum sonra tekrar dusuyo sabaha kadar emzık vermekle ugrastım
Bilgemayse Rabiamhmt Çok abartıyorsa burnu da tıkalı olabilir. Nefes alamayınca ağızlarını açıyorlar 😥
1balkizannesi Rabiamhmt 0 vermeyebilir Diniz ben vermedim almadı da zaten gayet rahat IP ağlayacak olay çocuk öyle de ağlıyor böyle de
Rabiamhmt 1balkizannesi cevremde herkes ver dedı yok acıktıgı zaman tutarmısta dısarıdayken rahat edermısım valla yok oyle bısey ac cocuk asla durmaz zaten cocugu uykusundan ettım emzıkle
tkolcak Rabiamhmt ilk zamanlar öyle olur ama ilerde kendi emzigini kendi takicak annesi 😇 bu sorun gündüzde devam ediyorsa emziği değiştirin belki onu tutamiyodur. Ben ortodontik emzik kullanıyorum onu tavsiye ederim. Emzik kurtarıcı valla. Ömür boyuda kullanicak değiller elbet birakicaklar.
bayankitapkurdu Rabiamhmt ha daha küçükmüş. Valla gerçekten düşürmese büyük kolaylık. Ama ben sadece uyurken verirdim öyle bağımlı değildi. Uyuduğu zaman geri alırdım. Büyüdükçe aklı ermeye başladıkça bağımlı olmaya başladı. Ben de bıraktırdım