Fatos_tekeeva Deletedmom4440 Almadik 170 TL ödeme istediler gönderdik üstüne hem bizi zorlayan avukatı hemde ayiretten bu sipariş ettiğimiz sayfayı şikayet edicegimizi bildirdik
Fatos_tekeeva Aselbade şikayet edicz ama eksik olan şey var eşim sayfaya bakmamış direk karşına bir form çıkmış görmüş doldurmuş göndermişler bu yüzden sayfayı bulamıyoruz avukata söyledik ismini verdiler ama isimde çıkmıyor öyle değiştirilmiş sanırım
Aybarss03 Aselbade n bizim 80-90 bin lira gitti ne 500ü 😏 dün evimizi sattık ödedik. 😭😭 İçim yanıyor sütüm çekildi acıdan 😭