Umutalim Birde cırtlarını çarpraz takmayı deneyin bende hersabah tüm kıyafetlerini değiştiriyodum birkaç gecedir oyle yapıyorum taşmıyor.düz değil aşağı doğru eğik takın
Bualemdeyeniyim Egeninannesi35 şuan 15aylık. Oturmaya basladıgında kaka da tasmaya baslamıstı bel kısmından. Cis geceleri tasıyordu. Külot bez denedim onda da bi tasıp bi tasmıyordu. Bir sürü zıbın attım. 5-6 aydır molfix kullanıyorum taşma problemi yaşamadım. Şoka ve migrosa indirimli büyük paketler geliyor onlardan alıyorum. Açık mavi ve yeşil paket oluyorlar
guveninannesi Egeninannesi35 bazen oluyo orda fırsat bölümlerinde bugün a101 de vardı indirimdeydi ama heryerde kalırmı bilmiyorum canım
CekirdeksizLimon Egeninannesi35 Molfix ilk ayında hediye gelmişti 2 3 kere taktım ama dokusunu sevememistim. Aslında sleepyde fena bı marka deil ama belki biz bez nosunda yanlış yapiyoruzdur. Benim kız 17 aylık 6+ kullanıyoruz ben bı de 7 yi denicem sanirim
Bualemdeyeniyim Egeninannesi35 migrosta sürekli var 90lısı 80tlydi sanırsam. Şokta da öyle spot geliyor migros uzak kalıyor elimde para olursa ordan alıp geçiyorum🤭
Momster Bende sleepy bio kullanıyorum ama gece taşıyor. Kampanyalı almıştım elimde çok fazla var. Değiştiremeyeceğim için bir paket prima aldım geceleri prima takıyorum uyumadan önce. Artık bu sorun ortadan kalktı
Fne Egeninannesi35 sleepy 5 numara 11 aylık için büyük değilmi benim kızım 2 yaşında 5 numara kullanıyoruz o yüzden taşıyor olabilir mi acaba sizin.
Minikyavrum755 Fne yanlış anlamazsanız kızınız kaç kilo bizde sleppy 4+kullanıyoruz 5 bucuk aylık şaşırdım da biraz mazur görün
Fne Minikyavrum755 şuan tam oluyor yakında bi büyüğüne geçeriz. Büyük beden kullanınca kenarlardan sızma yapıyor bizde. Belki erkek kız bebekte farklı oluyordur 🤷♀️
_Ozgum6658_ Egeninannesi35 13 aylık şuan gece beslemesini kestim diyebilirim gece su teklif ediyorum bez olarak slpeey kullanıyorum gayet güzel emiyor, üsütmüs olabilir havalar serin ayaklarına iki çorap giydiriyorum ben sizde öyle yapın isterseniz