Egeninannesi35 Merhaba arkadaşlar 11 aylık bi oğlum var bebeğimin altını en son gece 22.30 23 gibi değiştiriyorum yatırmaya çalışıyorum zar zor uyutana kadar 12 oluyor sabah 9 gibi uyanınca altını değiştirmek için açtığımda istisnasız her sabah çişi bacağının sağ tarafının üst bölgesinden taşmış oluyor malum havalarda soğudu üşütür kasık kısmından diyede çekiniyorum sleepy 5 numara kullanıyorum elimde baya bide var bezide küçük değil pipisinide düzeltiyorum yok napmalıyım bezin markasındanmı yanlış bişeymi yapıyorum bilmiyorum varmı bu durumu yaşayan ?
guveninannesi Egeninannesi35 evet bazı bezler taşırıyo değiştir bi dene benim oğlumda 13 aylık prima harici hep taşırıyo ama fiyatıda çok arttı bende gündüz sleepy kullanıyorum gece için prima alıyorum sadece yatarken takıyorum sorun olmuyo o şekilde deneyebilirsin 👍🏻
Egeninannesi35 guveninannesi af edersiniz ama ne kadar mesela paketi bide değiştirince pişik falan olmazmı ?
Egeninannesi35 ilkbahar bende önceden yaşamıyordum şimdi büyüdü daha çok çil yapıyo bez dayanmıyor diye düşündüm yani ben sleepy natural kullanıyorum hani şu a101 de şokta da olan 100 lük paket alıyorum civilden nerdeyse 20 25 gün atıyo
guveninannesi En son 116lı 5 numarayı 190 liraya almıştım indirimleri takip edebilirsin yani ben doğduğundan beri prima kullanıyorum molfixle başlamıştım ama hemen pişik oldu yaşına girdikten sonra bebem natural ve sleepy dönüşümlü olarak kullandım geceleride prima devam yani benim oğlumun pek pişik sorunu olmadı çok şükür küçük paket alıp dene önce bi kaç gün istersen
guveninannesi Egeninannesi35 bazen oluyo orda fırsat bölümlerinde bugün a101 de vardı indirimdeydi ama heryerde kalırmı bilmiyorum canım
NurHat-279 Egeninannesi35 yaa bende aynı sorunu yaşadım sleepy de Evy baby kullanıyordum indirimde diye deneyeyim dedim her sabah su gibi uyandı çocuk Daha da asla vazgeçmedim evy baby den
Egeninannesi35 NurHat-279 bende doğduğundan beri sleepy kullanıyorum ama bi haftadır bu sorunu yaşıyorum prima deniycem sanırım
Egeninannesi35 Fadimeyusuf-01 dokuz aylıkken bemde yaşamıyordum büyüyünce çişidr arttı sleepy dayanmıyor artık
Egeninannesi35 Bualemdeyeniyim molfix iyimi acaba çok sık bez değişimine de gitmek istemiyorum bebeğiniz kaç aylık ?
CekirdeksizLimon Egeninannesi35 Bizde aynı durumu yaşıyoruz bu aralar. Doğduğundan beri slepy kullanıyorum memnundum ama ne oldu anlamadım. No büyüdükçe bezde bı değişim oldu gibi dusunuyorum
Egeninannesi35 CekirdeksizLimon kesinlikle içeriği temiz diye tercih ettim bide halam falanda onu kullanıyodu annemde bez bu atıyorsun sleepy iyi diyince aldım küçükken bazen kakada taşırma yapsada çiş bilmiyorum kesinlikle yaşamamıştım şimdi çocukta büyüyünce bi haftadır istisnasız bu durumu yaşıyorum değiştiricem galiba bezini moşfixe yada primaya geçicem
Bualemdeyeniyim Egeninannesi35 şuan 15aylık. Oturmaya basladıgında kaka da tasmaya baslamıstı bel kısmından. Cis geceleri tasıyordu. Külot bez denedim onda da bi tasıp bi tasmıyordu. Bir sürü zıbın attım. 5-6 aydır molfix kullanıyorum taşma problemi yaşamadım. Şoka ve migrosa indirimli büyük paketler geliyor onlardan alıyorum. Açık mavi ve yeşil paket oluyorlar
_Ozgum6658_ Sleepy gece de gündüz de kullanıyoruz sıkıntı olmadı bizde bezi uyumadan önce değiştirin bide gece beslenmesini azaltın nasıl veriyorsunuz bilmiyorum ama, baby turco da deneyebilirsiniz indirimleri takip edin yoksa bez yetismez
Egeninannesi35 _Ozgum6658_ bebeğiniz kaç aylık ? Benimki 11 aylık bi hafta evvele kadar bende yaşamıyordum bebeğimle yatma rutinimize geçmeden hemen önce değiştiriyorum sabahta gözümü açar açmaz afyonun patlamadan değiştirmeye koşuyorum yine taşmış oluyo baby turco kullanmak istemiyorum işin aslı prima molfix yada sleepy başka marka kullanmak istemiyorum en iyileri bilinenleri bunlar
CekirdeksizLimon Egeninannesi35 Molfix ilk ayında hediye gelmişti 2 3 kere taktım ama dokusunu sevememistim. Aslında sleepyde fena bı marka deil ama belki biz bez nosunda yanlış yapiyoruzdur. Benim kız 17 aylık 6+ kullanıyoruz ben bı de 7 yi denicem sanirim
_Ozgum6658_ Egeninannesi35 13 aylık şuan gece beslemesini kestim diyebilirim gece su teklif ediyorum bez olarak slpeey kullanıyorum gayet güzel emiyor, üsütmüs olabilir havalar serin ayaklarına iki çorap giydiriyorum ben sizde öyle yapın isterseniz