AliKuzey12 emeklemeye çalışıyorsa korkmayın illaki oturur bişi olmaz benimki 4,5 aydan beri oturmaya başladım kısa kısa ama 3-5 dk oturtuyodum çünkü oturmak istiyodu ve ağlıyodu 6. Aydan sonra bıraktım sabah oturuyodu akşama kdr hiç karışmıyodum valla oturtma beli ağrır diyolardı napim ağlıyodu oturmak için 9 ay oldu hala oturuyo 🤣🤣🤣 emeklemeye bile çalışmıyo devirsin poposunu otursun anca daha yeni yeni kalkmaya çalışıyo hanfendi sıkıldı herhalde oturmaktan