Kizlar 1 yaşından sonra olursa sadece nimenrix i 1 doz yaptırıyoruz bexsero yine 3 doz olmak zorunda koruyuculuğu olsun die.. yani tek doz olan sadece nimenrix onu demişlerdir … Yoksa sade tek doz yaptıralım olsun bitsin yok malesef … Ama 1 yaşından önce başlayacaksınız nimenrixin de dozları cogaliyor