SEDANURRRR bence gerek yok camm ben bir saglikci olarak almadım valla hep kendimden pay biçtim ben çok üşüyen biriyim ben üşürsem kesin oda üşür diye düşündüm 😁 ama hep elini ensesini kontrol ettim baktım çok soğuk gibi geliyor üstüne bi kay daha battaniye eline de artık eldivenler olmadığı için çorap geçirdim hemen sıcacık oluyor