Slmm2006 Baloglumm1 bebekten bebeğe değişiyor. Bizde sma kabız yapmıştı. Aptamil kullanıyorum şu an ama benim.aldigim gaz kabızlık mamasiymis zaten. Doktor aldırdı. Aptamil conformil benim ki.
Serenaycaner s_enil_ay mamadan olabilir canım bizim doktor öyle demişti ve hippi bize doktorumuz önerdiği için geçtik çokta iyi oldu bizimki ne gece gündüz farketmez sizin hep ıkınıp ağlıyordu gazını çıkaramadığı için
s_enil_ay Serenaycaner benim hic aklima gelmedi. Doktorumuz aslinda gaz sorunumuzu da formul mamayi da biliyor ama hic bisi onermedi bu konuda. Zaten memnun da degilim doktorumdan. Degisip diger doktora mutlaka soracagim. Tesekkurler
Asaf45 Konu dışı ama benim bebeğim de 4 aylık aptamil kullanıyorum bir hafta oldu başlayalı biberon tutmuyor kaşık ile veriyorum fakat sorun şu çene bölgesinde mamanın değdiği yerler benek benek kızarıyor varmı aranızda böyle olan şimdiden teşekkürler ☺️
Smryna Baloglumm1 evet evet asiri gaz yapıyor. Bende sma bulamayınca aptamil almıştım,sonra sma ya geri döndüm asiri gaz yapıyor 😶
Evrim1906 Baloglumm1 olabilir canım her mama her bebeğe iyi gelmiyor malesef biz de aptamil de çok rahat etmiştik