Baloglumm1 Sma kullanıyordum bulamadım mecbur aptamil aldım aldığımdan beri çocuk çok gazlandı mamadan mı oldu bilemedim??
Serenaycaner Baloglumm1 doğduğunda aptamil ile başladık ve bebeğim neredeyse çatlıycaktı aptamil yüzünden o yüzden hippe geçtim sma bulamadıysan bebelac gold ta çok iyi şuan hippi bırakıp bebelac geçtik ondanda çok memnunum aptamil yerine bebelac deneyin bence
Baloglumm1 Reyna yaaa çok üzüldüm çocuğum kaç gündür acı çekiyor meğerse mamadanmış. Şuan ne kullanıyorsunuz?
Baloglumm1 Mbal bende kullanmıcam ama bu gece ne vercem bilmiyorum başka mama yok evde heryer kapattı
Mbal Baloglumm1 verin artık yapacak bir şey yok düzelir yarına. Getir vs uygulama getiriyorsa belki sipariş verebilirsiniz. Aklıma başka bir şey gelmedi 🌷
Baloglumm1 Serenaycaner doğduğunda sma ile başladı hastane ona alıştı ilk defa değiştirdim bende çok pişman oldum tekrar farklı marka almaktan korktum şimdi yoksa hippide çok duydum
Serenaycaner Baloglumm1 doğrudur bizim hastanedede aptamil verdiler devam ettik ama çocuğa öyle bir gaz yaptı ki anlatamam karnı falan kocaman oldu hippte güzel ondanda memnunum bebelac gold ta çok iyi denedim memnun kaldım valla
kucukcivcivimm Baloglumm1 Normal aptamil evet gaz yapıyor deniyor. Ben kızımda aptamil comformil kullanmıştım bu gazlı bebekler için olan.
Deletedmom0737 Ben 15 günlüktü aptamil başladım arada gaz oluyor ama normal gaz süreci mi yoksa mamadan mı bilemiyorum açıkçası
34_21_23 Baloglumm1 bende sma kullanıyordum aptamil aldım o kutu olduğu gibi çöpe gitti verdiğim günün gecesi çocuk gazdan uyuyamadı
s_enil_ay Baloglumm1 bende aptamil veriyorum. Gaz sorunumuz var ama mamadan mi neyden bilmiyorum. Bebegimin gunu ıkınarak geciyor. Doktora danisan var mi?
Serenaycaner s_enil_ay mamadan olabilir canım bizim doktor öyle demişti ve hippi bize doktorumuz önerdiği için geçtik çokta iyi oldu bizimki ne gece gündüz farketmez sizin hep ıkınıp ağlıyordu gazını çıkaramadığı için