newmomdady yukarıda ki yorumunuza cvp vermek istemiştim yaz ve kısa kol muhabbeti hanfendi ile dalga geçmişsiniz kendi capinizda oysaki çok doğru empati kurmuştu kendi kendime bazı insanlar anlıyor da anlamamazliktan mi geliyor yoksa cidden bunu anlamayacak kadarlar mi demiştim velhasıl kelam sonra bu yazdığınızı okuyunca meğer kendinden pay biçmiş diyorum 3,5 aylik bebeğe 12 yaşında kız kardeşime Bile yedirmedigim daninoyu yediriyormus kendi yemeğinden patates alıyormuş vs vs tabiki sizin çocuğunuz beni aslaa bağlamaz naçizane tavsiyemle ona bu kötülüğü yapmamanızi söyleyebilirim başka da birsey demem ha şimdi sizde bana tepki alırsınız bu söylediklerim den dolayı sonra da kendinizi o hanfendi yerine koyarsınız hani şu alaycı tavırla konuştuğunuz 🙂