Deletedmom5454 merhaba bende bebeğime mama veriyorum o yüzden doktorumuz 4. Ayda ek gıdaya başlayabilirsin demişti. Tabii 6. Ayına kadar belirli sebzelerle başladık sadece. İlk 9 gün sebze sonra meyve de ekledik. İlk tatlı şeyleri tadıp onları tercih etmesin diye. Sebzeleri de tek tek 3er gün denedik alerji olup olmadığını görebilmek için sıkıntı yoksa karıştırmaya başladık 🙋🏼♀️
mesela şuan 6. ayda doktorun onayıyla yoğurt, keçiboynuzu özü, hurma, kemik suyu, yumurtanın sarısı, labne ve tuzsuz peynir ekledik ☺️