birtutamsac eymeninannesi13 ya benim bulunduğum ilde ne yazıkki yağmalama oluyo şu an kalmamıştır bile 😬 aslında ilk geldiği gün vardı almadım 🤭
birtutamsac Minikyavrum755 ya bende çok pahalı düşünmüyorum hem kullanışlı hemde uygun olsun istiyorum
Ayus123 Valla ben baby care aldım ayakları kademeli olandan onlara baksan daha iyi olur bence en azından kullanış içim hemde uzun ömürlü diye düşünüyorum ben
GunesliHayat birtutamsac ben kraft snack kullanıyorum.kızım 5 aylıkken almıştım şuan 2 yaşı bitti (90 cm boyu ve 13 kg)hala çok rahat sığıyor içine daha baya bir kullanıcaz belliki 😊minderi de var üstelik pakette.ayak dayama yeri ve emniyet kemeri de mevcut.oldukça hafif.çook memnunum.