Fatma69 bit şampuanını sürdükten 1 saat sonra bi tasa kaynar su koyun tarakla saçını tarayıp kaynar suya tarağı koyduğunuz an taraktakiler tasa düşüyo. Kağıt havluyla tarağı kurutup tekrar saçı tarayın. Sonra banyosunu yaptırın ve aynı işlemi banyodan sonra yeni temiz kaynar suya tekrar yapın. Böyle böyle geçecek. Çok bit şampuanı kullanmayın bence. Zamanında ben bit şampuanının dahada çoğalttığını düşünüyordum. Sanki bitleri sirkeleri besliyodu gibi. Biraz uğraştırıcı oluyo ama geçiyo. Allah yardımcınız olsun.