Canım benim başıma da ortaokuldayken gelmişti. Saçım ile aynı renk boyaya boyamıştık . O şekilde kurtuldum. Boya olan saça bit gelmez , olanlar da gider. Tabi sana kalmış bişey kızın küçük boyamak istemeyebilir son ama maalesef başka hiç bişey işe yaramıyor. Bir sene içinde boya da gitti zaten sacimdan. Uzadıkça da kestirdim saçlarımı. O günden beri de boya hiç kullanmadım.