Ssoysalasli Normal canım benim de ilk bebeğim olunca bende ilk defa bez kullanıyorum hep sora sora öğreniyorum ya da internetten araştıyorum bu yüzden sizinde soru sormanız gayet çok normal ☺️ Ben daha iyi olduğunu düşündüğüm için 3+ dan başlamıştım bezin üstündeki kilo durumuna bakaraktan almıştım. Öğrendiğim kadarıyla 3 ile 3+ arasında pek bi boyut farkı yokmuş bu yüzden rahatlıkla 3+ kullanabilirsin ☺️