ArasinAnnesiiiiiii Trendyoldan alıyordum fakat 2 gündür stok yenilenmiyor. Hepsi burada, gitti gidiyor ve çiçek sepetine de baktım ama orada da yok. Sizce ne yapmalıyım 3 numara mı almalıyım yoksa 4 numara mı çok kararsızım 😑
birfincantuzruhu ArasinAnnesiiiiiii 3+ ile 4 arasında aman aman bi fark yok küçük almaktansa 4 numara almanizi öneririm 🧚♀️
Marjinal_Anne2 ArasinAnnesiiiiiii bizde 3+ kullanıyorduk ama bu sefer 4aldım öyle büyük fark yok açıkcası , bir de 3+ daha çok sıkıyormuş onu farkettim 4te daha rahat ediyoruz
moommm ArasinAnnesiiiiiii ben slepy satıcısına sorduğumda 3 ve 3+ arasında boyutun aynı olduğunu tek farkının 3. + nın emciliğinin fasla olduğunu sylemişti ikisnide kullandm hiç bir fark yok
VMS ArasinAnnesiiiiiii hepsi neredeyse aynı cok dusunmenize gerek yok 4 alin bir beden buyuk almak her zaman iyidir
Badwolf Boyut olarak mı aradınız yoksa emicilik için mi Sordunuz? Boyut olaraksa 3 ve 3+ aynı boyutlardalr da o yüzden soruyorum. + daki fark daha fazla emici olması.
S_x_w ArasinAnnesiiiiiii sleepy Trendyol sayfasında bir soruya cevaben 3 ve 3+ diyelim yani tüm + onlanlar için beden farkı yok sadece + olanlar daha çok sıvı alıyor yazmış..
Ssoysalasli ArasinAnnesiiiiiii benim bebeğimde 3 aylık olucak sizce 3 numaraya geçmem gerekir mi hafif lastik izleri oluyor kilosu 4700 sadece anne sütü alıyor
Lvesmile ArasinAnnesiiiiiii elimde sleepy var denemedik almıştım 4 numara ben molfix kullanıyorum içinden 2 adet kullandım gerisi duruyor benden al ☺️