Aynen canım sen sakin ol takma kafana hiç birşeye özellikle lohusalık döneminde kayinvaliden doğum için sende sanırım birde bunun sıkıntısı var sende ondan kaynaklı da olabilir kız bide ben kaynanam eltim aile apartmanında oturuyoz ama ben baştan söyledim hepsine hastanedede evdede annem kalsim yanımda dedim sende içine atma dert olur valla çok hassas bir donemdesin şuanda Allah yardimcin olsun inşallah sütünü artırmak içinde takviye olarak ek iceceler de iç artirir bebek doktorunla konuş süt artırmak için bir takım içecekler veriyorlar onlardan verirler belki sık sık emzir çocuğunu nekadar çok emerse daha sağlıklı olur sanırım meme başında yok meme başı olması önemli değil kahvere rengi mukozayi aldığı için bebek nekadar çok temas ederse göğüs daha çok süt üretmek için çalışır ❤️