Gögüs ucum yok emziremiyorum ama sütümü sağıp veriyorum bu ayrı bi zahmet bana ama onlara göre kolaya kaçmak .. günde 50 kere telefpnla konuşuyo her gün aynı insanlarla ama her gün ay yok yok emzirmiyo mama süt sağıp veriyo diyo .. sürekli yiyemeyeceğim yani gaz yapan yemekler yapıyo ben hep aparatif şeylere kalıyorum .. çok zoruma gidiyo sanki mal mışım gibi hissediyorum ..