Mammamiaa_ benim gözlemim hepsini bir arada yapınca sütün artmadığı. Yürekten inanırsanız sütünüz geliyor. Hipofiz bezinden üretiliyor. Yani tamamen kafada bitiyor. Ne mideye bağlı ne de rahime. Yine de bir takviye alayım derseniz sadece solgar kullanın. B12 dozu saçlarınıza da bebeğinize iyi gelir. Bebekte kaliteli kilo alımında faydalı olduğunu düşünüyorum. Solgar kullandığımdan beri bebeğim daha huzurlu, artış oldu