zhrayca2001 tad olarak çiğ süt ile yapılan güzel oluyor birkaç gün sonra eksiyince daha da güzel oluyor. Ben pastörize sut ile kaynatmiyorum parmagin dayanabilecegi sıcaklığa gelince kapatıp mayaliyordum 6 saat dışarıda 1 gunde dolabta bekletiyorum.
Çiğ süt ile sütü kaynatiyorum 40 dakika. Sonra soğumasını bekliyoruz. Parmagin dayanabilecegi sıcaklığa gelince kaymak tutmuş oluyor. Ordan bir kasiklik delik açıp mayaliyorim 6 saat dışarıda 1 gun dolapta bekletiyorum. Sarıyoruz tabi tencereyi