YeniAnneIstanbul K bakmayın yeni gördüm sorunuzu. Öncelikle kaydırak çok sağlam ben 58 kiloyum ve defalarca kaydım ☺️ En son kuzenim 65’lerde O da Keremle oynarken kayıyordu, bir problem olmadı 😊
Odanın m2 emin değilim yanlış olmasın ama büyük bir oda, komşularımızdan bazıları bu odalarını oturma odası şeklinde kullanıyorlar diyebilirim. Tabi özellikle böyle yaptım ki, aynı zamanda oyun ve aktivite odası olsun istedim. Yeriniz küçükse sorun olabilir çünkü tek kaydıraklara göre, rahat 3 kat yer kaplıyor.